Monday, May 4, 2009

:: Tensionnye::

Kalo baca dari title mesti sume ingat aku tension ngan keje, family,Bf, @ kawan2 kan. tapi tension aku kali ni xde kena mengena ngan orang di sekeliling aku.
TAPI aku TENSION SEBAB TAK DAPAT CARI

Dari minggu lepas, tekak aku ni teringin sangat nk mkn Hotdog kat 1901 ni. malangnye, aku cam xde jodoh nk jumpa kedai ni.


semalam aku paksa bf aku bawak aku cari kat Jusco Au2, beria-ria aku masuk ctu. dah puas aku cari atas bawah luar dalam..x nampak dah kedai tu. aku rase diorang dah tutup kot.


Ari ni plak, aku siap search online lagi tgk mana yg terdekat ngan umah aku. aku pilih utk g Jusco Alpha Angle. aku ajak Bong temankan aku lepas abis carwash. aku datang dengan harapan yang tinggi. atas bawah luar dalam aku cari...tapi xde jugak. kakak aku yang beria-ria kata..." ada la t, aku tau ada kat depan Mc'D. hampeh xde pun". mungkin xde sambutan kot, tu pasal la diorang tutup.


aku balik dengan perasaan yang sangat hampa. aku tau kat KLCC ada. tapi aku memang malas nk g smpai jauh sana, dgn traffic jam lg. sebelum sampai umah, aku berhenti kat 1 stall burger yg jadi stall burger favourite aku masa skolah. sebabkan teringin sangat, aku pun beli la hotdog double special = 2 hotdog dibalut ngan telur. walaupun x sama rasa ngan 1901, makan je la. esok lusa masih ada untuk aku teruskan misi aku mencari 1901.


demi Soak in ted & Chicago Beef!!!

2 comments:

  1. payah sgt
    dtg la subang
    aku lanje 1901 ko...hehe
    hehehe

    ReplyDelete
  2. ok..kalo aku lik subg nant ko x blanje aku 1901..siap ko aku keje kan..hehhehe

    ReplyDelete