Tuesday, June 30, 2009

:: Majlis Perkahwinan kak Wawa ::

Majlis Perkahwinan kak Wawa : 27/6/2009

Disebabkan cik Adibah nye blog terang2 link ke blog aku utk tau cite yg lebih pnjg. Tapi sori la aku lmbt update...byk sgt urusan lately.

Aku mulakan dgn ari khamis mlm jumaat 25/6/2009, aku, ea,adib & dayah, g umah B(adik pengantin perempuan). Dgn niat nk tlg la ape yg patut. Smpi2 je umh B, tgk2 kak wawa tgh sibuk berinai.Lps kami minum2, kami diberi tugas..cehceh..mcm berat je. Masukkan coklat pada bunga dip yg tlah dibuat sendiri oleh ibu pengantin perempuan.

Sebarang tempahan untuk bunga dip ni...caner ek?? website still in construction..hehehe
Lepas dh abis sume bunga di isi...coklat yg lebih tu apa lagi...masuk perut kitorg la..

Sempat lagi pose ngan coklat...
(jari2 yg terlibat adlh et:pemegang coklat, adib: love kanan, dayah: love kiri & ea:tanduk)

Majlis Pernikahan : 26/6/2009

Tibalah saat2 yg mendebarkan dan dinantikan oleh sepasang kekasih..Pernikahan mereka berlangsung di Masjid Wilayah.Kami dr pihak perempuan bertemakan baju warna biru. Dr pihak lelaki plak...aku lupa la..ade ke ek??

Ketika si dia masih bergelar Cik Baizura Azizul Hassan


Hantaran dr pihak perempuan..


Pengangkat hantaran...;)


Gadis bertudung biru : Balqhis @B (adik pengantin pmpn)




Akad nikah berlangsung....lpas selesai, pengantin perempuan pun berkata
" kita dh kahwin" (dgn senyuman yg sgt lebar)



Sah suami isteri



Beria btul B pose..huhuhu


Majlis Persandingan : 26/6/2009

Majlis diadakan di Dewan Komuniti TTDI



yg berbaju purple itu adalah pengapit





Apa yg ingin aku katakan:
- Aku doakan pasangan ini akan hidup bahagia & berkekalan sehingga akhir hayat mereka.
- Aku sgt suka pelamin diorg..SANGAT SWEET!!!
- Seronk sgt dpt berjmpe dgn mereka(6 gadis in pink).
- Sbnrnye...ada byk yg aku nk cite. tapi x tau np aku sgt malas. ni pun dh mcm agak lmbt sgt. mcm cite dh nk basi, aku bru nk post en3. sori sgt2.


No comments:

Post a Comment